تمامی فعالیت ها و مطالب منتشر شده در رسانه فارس ترانه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 دانلود گلچین آهنگ های ولنتاین  با لینک مستقیم

گلچین آهنگ های عاشقانه ولنتاین با کیفیت اورجینال

گلچین آهنگ های عاشقانه ویژه روز ولنتاین 

Download The Best Valentine Music 

کیفیت 320 و 128 گلچین آهنگ های عاشقانه ولنتاین آماده دانلود
گلچین بهترین آهنگ های عاشقانه ویژه روز ولنتاین برای شما آماده کردیم…

دانلود گلچین آهنگ های عاشقانه ویژه روز ولنتاین

تاریخچه ولنتاین:

ولنتاین یا همان روز عشق یا روز عشاق نیز گفته میشود و عامه ی مردم با این نام میشناسند . در فرهنگ دین مسیحیت در سده های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق به معشوقه خود را روز ولنتاین گویند.
این جشن به صورت سالانه برگزار میشود . روز ولنتاین هر ساله در 14 فوریه برگزار میشود . سابقه تاریخی روز ولنتاین به به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک جهان برگزار میشد برمیگردد. روز ولنتاین برگرفته از سنت رومی های باستان و مسیحیان میباشد. . این ابراز عشق به معشوقه معمولا با فرستادن کارت تبریک اما نه یک تبریک ساده ولنتاین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ و ... انجام میگردد.

valentine


در دیگر فرهنگ ها :

برخی از افراد بر این باورند که ولنتاین فراتر از سنت غربی هاست بلکه پیش از این در بسیاری از کشور ها مرسوم بوده است . در کشور چین نیز روزی مشابه ولنتاین موجود است که با عنوان " شب هفت ها " معروف است . برابر با یک افسانه چینی پسر گاوچران و دختر بافنده در هفتمین روز هفتمین ماه از تقویم قمری در آسمان با همدیگر ملاقات کردند. . آخرین " شب هفت ها در 30 ام اوت سال 2006 بود .
همچنین روایتی دیگر از این روز با کمی تفاوت نسبت به چین در ژاپن نیز مرسوم بوده که از آن به عنوان "تاناباتا" یاد میشود . و برابر است با 7 ژوئیه تقویم خورشیدی میباشد .

love


در ایران:

و اما در ایران از سال 89 تولید انوع پوستر ، بروشور جعبه های کادوئی و کارت های تبلیغاتی با نماد های قلب ، نیم قلب ، گل رز قرمز و هرگونه فعالیتی مبنی بر اطلاع رسانی در این روز ممنون بوده و از سوی مراجه قانونی با واحد های متخلف برخورد قانونی شده است.

valen


↓↓↓↓↓↓دانلود از باکس زیر ↓↓↓↓↓↓

دانلود گلچین آهنگ های عاشقانه ویژه روز ولنتاین (اهنگ های عاشقانه ولنتاین)

🎵 گلچین عاشقانه - ولنتاین 🎵

دانلود بهترین ریمیکس های جدید سال 1400 و 1401 در ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ 0 دیدگاه
نظرات کاربران

آهنگ قبلی آهنگ بعدی